8300 Living verhoogt de verschijningsfrequentie in 2024

8300 Living

In september van het afgelopen jaar lanceerde Uitgeverij sQills het magazine '8300 Living' met als oorspronkelijk plan om tweemaal per jaar te verschijnen. Het Woon-, Deco en Lifestylemagazine dat specifiek is gericht op de inwoners van Knokke-Heist heeft echter nu al haar verschijningsfrequentie verhoogd: '8300 Living' zal in 2024 niet 2x , maar 3x worden uitgebracht. Alle advertentiemogelijkheden en contactgegevens vindt u terug in Retrievermedia.be

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever