Het onafhankelijke zakenmagazine en online platform Business Vlaanderen komt in 2025, bovenop de editie 'West- en Oost-Vlaanderen', met een nieuwe regionale editie 'Antwerpen – Vlaams-Brabant – Limburg' op de proppen.
Business Vlaanderen, dat in 2021 door Filip Deckmyn en Louwers Mediagroep opgericht werd, richt zich tot bedrijfsleiders en C-level executives. Met de uitbreiding van het magazine naar heel Vlaanderen, wordt, mede op verzoek van de adverteerders, eveneens het bereik vergroot.
Ook de nieuwe editie zal zesmaal per jaar in een oplage van 8.000 exemplaren verschijnen, wat het totaal op 16.000 brengt. Met een advertentietarief van 2.625 € voor een volledige pagina en een combinatiepakket van 4.350 € voor twee pagina’s redactionele inhoud plus een pagina advertentie én een online verhaal per editie, positioneert Business Vlaanderen, dat ook een nieuwsbrief uitbrengt, zich als een aantrekkelijk platform voor high-level zakelijke communicatie.
Alle info op Retrievermedia.be.