HBO Max zit voortaan in regie bij Ads & Data

HBOMax

Vanaf 1 juli 2024 zal Ads & Data de commerciële belangen van de internationale streamingdienst HBO Max in België behartigen. Met deze uitgelezen aanvulling op het huidige video-aanbod zet de regie een nieuwe stap in de versterking van haar videomarktleiderschap en weet moederbedrijf Warner Bros. Discovery zich bij ons steviger te verankeren.

HBO Max staat voor een breed scala aan topcontent en het beste van HBO, Discovery’s real-life entertainment en Eurosport’s internationale topsportuitzendingen. Met gevarieerde en kwaliteitsvolle merken als HBO Originals, Max Originals, Warner Bros. en The DC Universe richt HBO Max zich tot een breed publiek, van de Harry Potter-, Game of Thrones- en filmfans tot sportliefhebbers, en nog zovele anderen. De alliantie met Ads & Data komt als geroepen, want ook de komende Olympische Spelen van Parijs zullen op het streamingplatform te volgen zijn. Overigens is het HBO Max aanbod nationaal, zodat ook het Zuiden afgedekt wordt. Streamz verliest dan weer een deel van zijn HBO aanbod.

Alle informatie over het HBO Max- en het online video advertising aanbod van Ads & Data vindt u op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever