MENT TV opgesplitst in 2 gloednieuwe zenders: MENT55 en MENTpop

MENTpop en MENT55

De Vlaamse themazender MENT TV, die in januari 2010 is beginnen uitzenden en in september 2011 een 24/7-kanaal werd, is doorheen de jaren dermate gegroeid dat de tijd rijp was om een versnelling hoger te schakelen. Door zich tot de twee gloednieuwe zenders MENTpop en MENT55 te ontpoppen, is de muziekspecialist, onder het motto “Want de leukste radio zit toch gewoon in je TV”, klaar om een nieuw hoofdstuk aan te vatten.

Vorig jaar bereikte MENT ruim anderhalf miljoen unieke kijkers op maandbasis. Daarmee is het toonaangevend in de wereld van de Vlaamse themazenders. Nu is dus besloten om heel specifiek twee doelgroepen aan te spreken: de 25- tot 55-jarigen met een voorkeur voor een hedendaagse, dynamische mix van Nederlandstalige muziek, met MENTpop, en luisteraars van 45 tot 70 jaar die houden van nostalgische classics en Vlaamse muziek, aangevuld met informatieve en entertainmentprogramma’s, met MENT55 (spreek uit: ‘MENT vijf vijf’).

MENTpop vind je via Telenet, Orange, Proximus, TV-Vlaanderen en hun online platformen; MENT55 op Telenet en Orange en hun online platformen. Beide zenders zenden ook als radio uit op radioplayer.be en de Radioplayer app. De regie is in handen van Ads & Data.

Alle info op Retrievermedia.be.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever