MobilAd breidt Digital Out-of-Home Netwerk uit met enkele Nieuwe Gemeentes

Digital Out-of-Home (DOOH)

MobilAd heeft recentelijk haar Digital Out-of-Home (DOOH) netwerk uitgebreid naar nieuwe locaties in Louvain-La-Neuve, Namen, Mechelen, Oostende en Turnhout. Deze schermen zijn hoofdzakelijk geplaatst in parkeergarages en zijn uitgerust met digitale displays.

De getoonde content kan eenvoudig worden aangepast, zoals bijvoorbeeld aan verschillende tijdstippen van de dag. Het MobilAd netwerk kan ook programmatic worden ingekocht via de traditionele DSP’s. U kunt de beschikbare mogelijkheden en tarieven vinden op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever