New: Electric Driving Guide (TBOO)

Electric Driving Guide

IPM Group lanceert op 17 januari 2024, in samenwerking met Ads & Data binnen de TBOO-partnerschap, de 'Electric Driving Guide'. De gids wordt ingevoegd in de kranten Nieuwsblad (Mediahuis), L'Avenir, La DH Les Sports en La Libre Belgique (IPM Group). Het digitale magazine zal ook beschikbaar zijn op deestandaard.be, gva.be en hbvl.be. Een advertentie van 1/1 pagina kan worden geplaatst tegen een tarief van 24.200 euro

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever