News Power (NP) breidt nationaal aanbod uit met NP3D pakket

NP3D

News Power (NP), een samenwerkingsverband van de prominente Belgische krantenuitgevers DPG Media, Ads & Data, Rossel en IPM, heeft begin september jl. NP3D gelanceerd. Dit nieuwe advertentiepakket biedt een geïntegreerde aanpak van zowel print als digitale media. Met dit pakket kunnen adverteerders een nationaal bereik van 25 miljoen contacten realiseren. De naam NP3D verwijst naar de drie dimensies van het advertentiebereik – print, digital en newsletter – en naar de frequentie van drie inlassingen in print en drie digitale formaten teneinde een optimaal evenwicht tussen dekking en herhaling te waarborgen.

Het pakket kan worden ingeschakeld voor een minimum budget van 84.000 euro, met een CPM van 3,4. Bij inschakeling van een groter formaat, bijvoorbeeld een hele pagina print, stijgen het tarief en de CPM. Voor reserveringen kunt u contact opnemen met de verantwoordelijke regies.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever