Nieuw home-deco & lifestyle magazine: IDEAT

IDEAT

Op 31 maart a.s. verschijnt de eerste editie van het nieuwe decoratie magazine IDEAT, met als ondertitel ‘contemporary life’. IDEAT is trendy zonder mainstream te zijn. Elke editie besteedt aandacht aan Design, internationale architectuur, binnenhuisarchitectuur, hedendaagse kunst, fotografie, mode, en city-trips.IDEAT wordt uitgegeven in een oplage van 20.000 exeplaren door Ideat Editions in samenwerking met Edition Ventures. Het tarief 1/1 pagina f.c. bedraagt € 7.900 .

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever