New living, deco and lifestyle magazine for Knokke-Heist: 8300 Living

8300 Living

Eind september a.s. lanceert uitgeverij sQills de titel ‘8300 Living’, een nieuw Woon-, Deco en Lifestylemagazine van- en voor de inwoners van Knokke-Heist. De titel wordt 2x per jaar in een oplage van 45.000 exemplaren verspreid. Op uitdrukkelijke vraag van de tweede verblijver of bezoeker (Bescherming Persoonsgegevens) wordt het magazine ook opgestuurd naar het eerste thuisadres, of desgewenst digitaal bezorgd. De kosten voor het plaatsen van een 1/1 pagina f.c. bedragen € 1.900 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever