Nieuwe CIM-oktober 2022 cijfers in Retrievermedia.be

CIM - Retriever NL

De nieuwe CIM cijfers oktober 2022 zijn in Retrievermedia.be verwerkt. Naast de oplagecijfers en bereikcijfers vindt u hier ook de handige taartdiagrammen met de titelprofielen per titel. Hier ziet u overzichtelijk per titel wat het bereik is per leeftijdsgroep, sociale groep, regio, taal en gender, met daarbij de index t.o.v. heel België.

Dit jaar is er een belangrijk verschil in het universum ten opzichte van vorige jaren: voor de vorige publicaties werden de leeftijdsgroepen 13-14 jaar en 15-24 jaar gebruikt. Vanaf oktober 2022 wordt de variabele 13-14 niet meer meegenomen en is de variabele 15-24 jaar gewijzigd naar 16-24 jaar. De totale lezers per laatste periode hebben hiermee ook per oktober 2022 betrekking op de leeftijdsvariabele 16+.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever