Nieuwe pakketten Var

one love package

Var, de reclameregie van VRT, heeft twee nieuwe pakketten gelanceerd,  One Love Package en het MNM Package. One Love is ontworpen voor avontuurlijke muziekliefhebbers in de leeftijdscategorie van 18-34 jaar en bestaat uit een korting bij inschakeling van een campagne op de zenders Tomorrowland One World Radio, Studio Brussel, MNM en MNM Hits. Het speciale MNM package is een weekpakket van maandag tot zondag met een speciale 50% korting voor regionale adverteerders.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever