Passe-Partout breidt edities uit in Vlaams-Brabant

Passe-Partout

Uitgever Thema Media breidt het aantal edities in de provincie Vlaams-Brabant uit van 5 naar 15 en vergroot zo het bereik van Passe-Partout. De uitbreiding biedt adverteerders meteen meer mogelijkheden om hun boodschap lokaal en gericht te verspreiden. Voorheen gebundelde regio’s, zoals Leuven en Lubbeek, krijgen elk een eigen editie met specifieke editie-codes. Ook de verspreidingszones zijn aangepast om een gerichte dekking te waarborgen.

Met deze nieuwe regionale indeling speelt Thema Media in op de toenemende vraag naar gepersonaliseerde communicatie en gerichte zichtbaarheid, in lijn met de lokale identiteit van elke editie. De meeste uitgaven verschijnen maandelijks.

Voor een gedetailleerd overzicht, raadpleeg de tariefkaart van de uitgever of surf naar Retrievermedia.be. Mediaplanners vinden er de nodige info over verspreidingskaarten, verschijningsschema’s en advertentiemogelijkheden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Ben(jamin) Doumen
Ben(jamin) Doumen
Owner / Digital performance lead bij Benjamiñho bv / DPG Media
In drie woorden: Geniaal. Bescheiden... Zelfrelativerend...
cup of coffee
IJskoud! Bij voorkeur een Caramel Frappuccino, grande, no whipped cream; bij Starbucks.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever

Privacybeleid

Wij gebruiken cookies om uw surfervaring op onze website te verbeteren. Door op 'Accepteren' te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies om websiteverkeer te analyseren, inhoud te personaliseren of gerichte advertenties te tonen. U heeft de keuze om deze cookies te accepteren of te weigeren. Voor meer gedetailleerde informatie over de cookies die we gebruiken of om op elk moment uw voorkeuren te wijzigen, bezoek ons Privacybeleid.