Passe-Partout breidt edities uit in Vlaams-Brabant

Passe-Partout

Uitgever Thema Media breidt het aantal edities in de provincie Vlaams-Brabant uit van 5 naar 15 en vergroot zo het bereik van Passe-Partout. De uitbreiding biedt adverteerders meteen meer mogelijkheden om hun boodschap lokaal en gericht te verspreiden. Voorheen gebundelde regio’s, zoals Leuven en Lubbeek, krijgen elk een eigen editie met specifieke editie-codes. Ook de verspreidingszones zijn aangepast om een gerichte dekking te waarborgen.

Met deze nieuwe regionale indeling speelt Thema Media in op de toenemende vraag naar gepersonaliseerde communicatie en gerichte zichtbaarheid, in lijn met de lokale identiteit van elke editie. De meeste uitgaven verschijnen maandelijks.

Voor een gedetailleerd overzicht, raadpleeg de tariefkaart van de uitgever of surf naar Retrievermedia.be. Mediaplanners vinden er de nodige info over verspreidingskaarten, verschijningsschema’s en advertentiemogelijkheden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever