Radiozender Nostalgie heet voortaan 'Play Nostalgie'

Play Nostalgie

Vanaf 28 augustus 2023 gaat radiozender Nostalgie verder onder de naam Play Nostalgie. Hiermee wordt de zender onderdeel van Telenet's Play-portfolio binnen Play Media NV (het vroegere SBS Belgium) waarbij Telenet nu mede-eigenaar is naast Mediahuis en de Franse NRJ Group. Naast de televisiezenders Play4, Play5, Play6, Play7, het digitale kanaal GoPlay online en de evenementenlocatie Play Zuid, is dit de eerste Play-radiozender.

De radiozender wil synergie bereiken met samenwerkingen rond populaire tv-programma's. De kernluisteraars (35-54 jaar) blijven hetzelfde, maar er wordt gestreefd naar een breder, jonger publiek zonder de identiteit van de zender te verliezen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever