TBOO Memostick

Tboo memostick

In haar streven om adverteerders gediversifieerde nationale opties te bieden, heeft IPM onlangs de TBOO Memostick opnieuw geïntroduceerd. Deze kleine "sticky note" kan op de cover van alle IPM- en Ads & Data-kranten worden geplaatst. De Memostick is een aantrekkelijk en praktisch medium en biedt adverteerders de mogelijkheid om de aandacht van lezers op het eerste gezicht te trekken. Bezoek het Retriever-platform om alle mogelijkheden te ontdekken.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever