Uitbreiding Frontline netwerk blowUP media Belgium in periode juli t/m oktober

blowUP Pont d’Île

(D)OOH premium reclame expert blowUP media Belgium heeft haar frontline netwerk uitgebreid met 7 digitale schermen op de hoek van de bekende winkelstraat Pont d’Île in Luik. De spots worden uitgezonden tussen 8.00 en 20.00. Als voorbeeld: een share of time van 10% met 12 sec. spots kan voor een week worden ingezet voor 6.500 euro. De schermen kunnen worden ingezet in de periode juli tot en met oktober dit jaar.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever