Ads & Data voegt WMX toe aan merkenportfolio

ads&data wmx

Sinds 1 april 2022 wordt Warner Music Experience (WMX), een afdeling binnen Warner Music Group (WMG), in België door Ads & Data vertegenwoordigd. WMX biedt een platform dat artiesten met fans verbindt en merken op allerhande creatieve, immersieve en boeiende manieren versterkt. Met maandelijks meer dan 3,6 miljoen unieke bezoekers bereikt WMX een groot Belgisch publiek. Het Warner Music kanaal op Youtube behaalt maandelijks gemiddeld 42 miljoen views.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Gabriel Goldberg
Gabriel Goldberg
Business Mentor | Entrepreneur | Investor | ex-Google | Public Speaker bij HAKACIA
In drie woorden: Visie, Strategie, Verbinden
cup of coffee
Ik hou van koffie. Om de aroma's volledig te waarderen, drink ik het als een sterke espresso, uiteraard zonder suiker.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever