Ads & Data voegt WMX toe aan merkenportfolio

ads&data wmx

Sinds 1 april 2022 wordt Warner Music Experience (WMX), een afdeling binnen Warner Music Group (WMG), in België door Ads & Data vertegenwoordigd. WMX biedt een platform dat artiesten met fans verbindt en merken op allerhande creatieve, immersieve en boeiende manieren versterkt. Met maandelijks meer dan 3,6 miljoen unieke bezoekers bereikt WMX een groot Belgisch publiek. Het Warner Music kanaal op Youtube behaalt maandelijks gemiddeld 42 miljoen views.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever