De krachten gebundeld: HLC & L’Éventail vormen HLCÉ

Summ'it

Vanaf begin mei worden alle activiteiten van HLC (ondergebracht bij High Level Communication) en L’Éventail (ex-Berpress) samengebracht in een gezamenlijke entiteit: HLC & L’Éventail, of HLCÉ.

HLCÉ wil zich met zijn magazines, digitale media en B2B- en B2C-evenementen verder opwerpen als een toonaangevende Belgische uitgevers- en communicatiegroep met hoge toegevoegde waarde, gericht op een high-end publiek. De sterke verankering in het Zuiden moet in het Noorden weerklank krijgen dankzij de inbreng van de Kortrijkse ondernemer Christian Dumolin (Koramic Investments). De leiding van de nieuwe groep, die zo’n 20 medewerkers telt, komt in handen van François Didisheim, oprichter van High Level Communication.

HLCÉ beschikt meteen over een hele rist assets: een dozijn titels, waaronder The Address Book, L’Événement, L’Éventail, La Gazette Diplomatique, Gentleman & Ladies, Lobby, Next2Be, Play Golf, Play Tennis en Zoute Paper, een algemene website en een 40-tal jaarlijkse evenementen, waaronder de conferenties van L’Éventail, de Lobby Awards en de Zoute Approach Day.

Alle info vindt u op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever