De nieuwe CIM onderzoeken zijn gepubliceerd

CIM

De oplagecijfers over 2022, ofwel ‘de verspreidingscijfers verklaard op erewoord’, zijn nu beschikbaar gesteld door CIM en in Retrievermedia.be verwerkt. Daarnaast zijn de nieuwe Press Brand Reports “2023-Stated”, ofwel ‘CIM Press Brand Reports - May 2023’, opgenomen bij de verschillende titels in Retrievermedia.be. Deze Brand Reports bevatten tevens de bereikcijfers van de websites en apps voor de periode januari-december 2022 (CIM Internet).

Een belangrijke toevoeging in deze Brand Reports is de nieuwe categorie voor abonnementen met een afwisselend aanbod. Dit betreft abonnementen waarbij papieren en digitale replica-exemplaren elkaar afwisselen. Voorheen werden deze abonnementen verdeeld tussen de categorieën papieren en digitale replica-versies, pro rata het aantal dagen.

Uiteraard kunt u ook de cijfers van de CIM Pers bereikstudie terugvinden die al in september 2022 werden gepubliceerd bij de betreffende titels in Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever