Lijncom, bekend van de 4.400 bussen en trams van De Lijn, biedt ook diverse Digital Out of Home mogelijkheden.
Na maanden van voorbereiding heeft Lijncom haar ‘Netwerk Antwerp Metro Station & Entrance’ uitgebreid met 17 bovengrondse schermen, die in real-time reisinformatie met de metro verstrekken. De 86i-schermen prijken boven op de portieken van de ingangen van de metrostations en vormen een naadloos geheel met het bestaande ondergrondse Lijncom 75i-netwerk.
Tot nu toe bestond het netwerk uit 24 ondergrondse schermen in de metro. Door de uitbreiding met de 17 digitale schermen bovengronds, telt het netwerk nu in totaal 41 schermen met dynamische reclamemogelijkheden. Adverteerders kunnen met 6 seconden-video’s adverteren en het netwerk is 100% beschikbaar voor programmatic buying. De inzet van dit netwerk kost 29.121 € en levert wekelijks 2,5 miljoen contacten of impressies op, met een share of time van 15 %.
Alle info op Retrievermedia.be.