Technologie dringt door in alle sectoren, ook in de media & marketing. Vanaf februari a.s. lanceert Media Marketing van uitgeverij Marcom World ‘MMTech’, een nieuw multi-channel concept dat informeert over de ontwikkeling van nieuwe technologieën die van invloed (kunnen) zijn op de media & marketing sector. Tegelijk probeert het platform de impact van deze (r)evolutie op deze sector de duiden.
Met het oog hierop heeft MM Tech een wekelijkse nieuwsbrief ontwikkeld, ook MMTech genaamd, die op 2 februari a.s. van start gaat. Daarin kan vanaf 1.100 € per maand in worden geadverteerd. Natuurlijk is het ook mogelijk om een advertentie te plaatsen in de speciale rubriek op de website van mm.be. Vanaf 7 februari a.s. wordt ook maandelijks, na kantooruren, een informatief netwerk-event georganiseerd in TheMerode, een gezellige sociale club in het centrum van Brussel. Er zijn altijd twee sprekers gepland, vergezeld van een professionele moderator. Na afloop worden de deelnemers uitgenodigd om tijdens een hapje en een drankje ervaringen met elkaar uit te wisselen.