Primetime Regie, het regieplatform van de Leuvense communicatiegroep Primetime Group, breidt haar portefeuille uit. Naast vrouwenmagazine Ferm heeft de groep er immers zes nieuwe klanten bij.
De regie zal voortaan instaan voor de commercialisering van de magazines en nieuwsbrieven van de Gezinsbond, namelijk De Bond, Brieven aan Jonge Ouders en GROOTouders; van Femma Wereldvrouwen het magazine Femma en de nieuwsbrief; van Markant het Markant Magazine en de nieuwsbrief, evenals de nieuwsbrief van Artemis en, finaal, het magazine RAAK en de nieuwsbrieven van de KWB (Kristelijke WerknemersBeweging). Samen zijn de titels goed voor een on- en offline bereik van gemiddeld 1.160.182 lezers.
Primetime Regie is zo in staat om adverteerders een breder en diverser scala aan mogelijkheden aan te bieden om doelgroepen gericht te bereiken. De regie was voorheen in handen van het ter ziele gegane Publicarto.
Meer info over de individuele titels op Retrievermedia.be.