Geavanceerde retargeting tools van RMB: Geoboost en Pixelboost

RMB: Geoboost en Pixelboost

RMB heeft met haar data- en inzichtenunit VIBE, twee nieuwe retargeting tools ontwikkeld en gelanceerd: Geoboost en Pixelboost.

Geoboost maakt geavanceerde geofencing mogelijk, waardoor adverteerders potentiële klanten in specifieke geografische zones kunnen identificeren en targeten. Deze tool maakt gebruik van open-source kaartgegevens en verhoogt de effectiviteit van Adressable TV (ATV) en online video (OLV) campagnes door precieze geografische targeting.

Pixelboost, de tweede nieuwe service, biedt retargeting mogelijkheden door pixelintegratie. Deze tool stelt adverteerders in staat het websiteverkeer nauwkeurig te analyseren en te 'retargeten' met online video of display-advertenties. Om het bereik van de campagnes te vergroten, maakt RMB een 'lookalike' uitbreiding mogelijk, waarbij gebruikers op RTBF-websites worden geïdentificeerd met een profiel dat vergelijkbaar is met dat van de bezoekers van de adverteerderswebsite. Na elke campagne levert RMB een uitgebreid bereikrapport.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever