Sponsormogelijkheden van het weerbericht op radio voor klimaatbewuste adverteerders

sponsoring meteo

Nooit eerder stond het klimaat en alles wat daarmee samenhangt zo ter discussie en in de picture. Iedereen heeft direct- of indirect te maken met de impact van het veranderende klimaat. Het dagelijkse weerbericht getuigt stilletjes van deze ontwikkeling.

Voor adverteerders die klimaat- en milieugerelateerde producten hebben, bieden diverse regies mogelijkheden om hun wake-up call aan deze bewustwording te koppelen. Zo biedt METEO AUDIO van RMB de mogelijkheid om op 5 radiozenders het weerbericht te sponsoren. Ook DPG Media biedt met “All-in-One Météo” sponsormogelijkheden van het weerbericht op de radiozenders Bel RTL, Contact en Nostalgie.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever