Transfer omarmt veelzijdigheid en wordt Transfer Media

Transfermedia

Reclameregie Transfer luistert voortaan naar de naam Transfer Media. Daarmee is gezorgd voor een welkome opfrissing van de merkidentiteit, met een juistere en sterkere uitdrukking van de uitgebreide expertise waar Transfer Media vandaag voor staat.

Daarmee is gezorgd voor een welkome opfrissing van de merkidentiteit, met een juistere en sterkere uitdrukking van de uitgebreide expertise waar Transfer Media vandaag voor staat.

Dertien jaar geleden ontstaan met een focus op (thematische) televisie, heeft de regie zich intussen ontwikkeld tot een veelzijdige speler met een breed aanbod aan media: televisie, bioscoop, digitaal en radio, zowel in het noorden als in het zuiden van België. Een greep uit dat aanbod: Disney Channel, Eleven/DAZN Sports, Studio 100 TV, Kanaal Z/Canal Z, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Pickx+, Pickx+ Sports, enzovoort. Sinds 2021 commercialiseert Transfer – nu Transfer Media – de verschillende cinemacomplexen van UGC België. Sinds april 2024 vertegenwoordigt de regie ook een 45-tal regionale radio-omroepen (lees ook https://www.retrievermedia.be/nl/news/transfer-trekt-met-gloednieuw-aanbod-radiomarkt-op).

Alle info vindt u op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever