Voka Tribune ondergaat makeover en wordt Voka Magazine

Voka Magazine

Vanaf januari 2025 zal Voka Tribune Voka Magazine heten. Die naamsverandering gaat gepaard met een volledig vernieuwde look & feel.

Het ledenblad van Voka wil zich meer dan ooit profileren als een gedreven luxemagazine voor topondernemers. Daartoe wil het memorabele verhalen brengen die deze high level doelgroep naar het hoofd en naar het hart gaan. Tweemaal per jaar wil Voka Magazine zo, via een persoonlijke inkijk in de ambities en levenslessen van sleutelfiguren uit de Vlaamse bedrijfswereld, het lezerspubliek inspireren. Tegelijk wordt het in een gloednieuw grafisch jasje gestoken, gelardeerd met fotografie die de mens achter de ondernemer toont.

Voka Magazine zoekt zo nog meer uit te groeien tot de referentie voor CEO’s en bedrijfsleiders die zich ondanks hun drukbezette agenda in exclusieve, hoogst relevante content willen verdiepen.

Aan de verschijningsdata verandert niets: Voka Magazine verschijnt in 2025 op 6 januari en 1 september en zal een oplage tellen van 23.000 exemplaren.

Alle info op Retrievermedia.be

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever