Bpost breidt netwerk uit met reclameschermen en toonbankdisplays voor folders

Bpost mediakanalen

Bpost breidt binnen haar uitgebreide netwerk van postkantoren haar advertentieaanbod uit, met opties voor digitale beeldschermen en toonbankdisplays voor folders. Het bedrijf, dat jaarlijks meer dan 32 miljoen contactmomenten genereert, biedt zo voortaan een breder scala aan opties om een divers publiek te bereiken.

In meer dan 430 postkantoren zijn in de wachtruimtes digitale schermen geplaatst. Daar wordt in 82 % van de vestigingen en tijdens de kantooruren, inclusief op zaterdagochtend, in een continue loop elke 2 minuten een 15” reclamespot getoond. Een nationale campagne van twee weken op deze schermen kost 26.311 €, met lagere tarieven voor specifieke regio's zoals Vlaanderen, Wallonië of Brussel.

Adverteerders kunnen ook kiezen voor toonbankdisplays voor het plaatsen van folders en brochures in meer dan 650 postkantoren. Een dergelijke nationale campagne, met displays op ongeveer 1.049 toonbanken, kost 31.470 € voor twee weken. Regionale aanpassingen zijn mogelijk tegen verschillende tarieven.

Beide vormen van reclame vereisen een minimale besteding van1.000€ en bieden, door hun strategische plaatsing en de optie voor geografische targeting, een breed en divers bereik.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever