Clear Channel gaat live met Live BrusselSSS

ClearChannelBrussels

Enkele maanden geleden kondigde Out-of-Home communicatiespecialist Clear Channel aan dat het de aanbesteding gewonnen had voor de exploitatie van digitaal stadsmeubilair voor informatie bij de ingangen van de Brusselse metrostations, een contract dat minimaal voor 12 jaar loopt.

Meteen is het Clear Channel netwerk 125 nieuwe informatieschermen sterker. Hun ontwerp werd onlangs onthuld en enkele dagen geleden werd de commercialisering ervan op gang geschoten. Deze schermen maken deel uit van het bredere Adshel Live aanbod, de digitale schermen op straat. Daarnaast worden ze ook opgenomen in een performant digitaal netwerk in Brussel: Live BrusselSSS. Deze oplossing garandeert 13,5 miljoen contacten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest; minimaal 300 schermen, waaronder de schermen aan de metrostations, maar ook digitale schermen in de Brusselse treinstations en op straat. Een perfecte match om de pendelaars, studenten, toeristen en de Brusselse bevolking te bereiken.

De locaties dekken niet alleen het hele Brusselse metronet af, maar laten Clear Channel ook toe om zijn digitale aanwezigheid in Brussel Stad en 12 omliggende gemeentes te versterken. Dankzij dit contract kan Clear Channel nu bogen op een aanwezigheid in alle 19 gemeenten. Resultaat: 93 % dekking op de bevolking en pendelaars in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. En vooral, het nationale digitale aanbod stelt merken nu in staat meer dan 51 % van de Belgische bevolking te bereiken.

Het doel? Een optimale zichtbaarheid voor adverteerders én een betere ervaring voor de reizigers, met de aanduiding van wachttijden aan de toegangen tot de metrostations en de verwerking van essentiële informatie rond gedeelde mobiliteit.

Alle informatie op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever