Homerun rolt gloednieuw DOOH netwerk Choeke uit

Choeke

Het bedrijf Homerun, dat vanuit Ukkel opereert, maakte al naam met het OOH netwerk Moohzaik. Nu breidt het zijn aanbod ook uit met een nieuw, krachtig en disruptief DOOH netwerk: Choeke.

Voor een ongeëvenaard lage CPM biedt Choeke vooral locaties aan op drukke stedelijke knooppunten met veel verkeer (voetgangers, openbaar vervoer en auto’s), zodat wachttijden tot langere blootstellingstijden aan het medium leiden.

Bovenal dekt Choeke echter zones af die door de grote netwerken niet gedekt worden, zoals de Europese Wijk in Brussel en andere hoofdstedelijke gebieden. Eind dit jaar moet de uitrol in totaal een 20-tal goed gepresenteerde schermen in de belangrijkste steden van België beslaan.

Vandaag telt het netwerk van 7 schermen voor 2 weken een totaal van 714.000 contacten waarvan 458.000 unieke contacten die voor een OTS van 1,55 zorgen, voor een gemiddelde CPM van 4,90 € (2 weken) of 4,41 € (4 weken).

Tot eind 2024 gelden o.m. speciale lanceringsaanbiedingen van 2+1 weken of maanden.

De tarief- en andere info vindt u op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever