Roularta breidt haar Social First Packs uit met drie nieuwe titelcombinaties

Social Packs Roularta

Roularta breidt na het succes van het Flair Social First Pack haar Social First Packs uit met drie nieuwe titelcombinaties: Knack/Le Vif Weekend, Libelle Lekker/Les Délices de Femmes d'Aujourd'hui, en Feeling/Gael. Adverteerders kunnen nu crossmediale campagnes voeren op alle platformen (socials, online en print) van deze media-merken, die perfect aansluiten bij hun doelgroep. Deze kant-en-klare packs staan voor meer impact en interactie.

De packs bieden een aantrekkelijke korting van 45% tot 50% op de totale bruto mediawaarde, met bijkomende productiekosten van €4.500 per campagne, inclusief video, online en print.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever