Strategische evolutie en tweetalige integratie van Paperjam en Delano

Paperjam total

Om de Luxemburgse markt beter te bedienen, heeft Paperjam op 8 juli een tweetalige strategie ingevoerd. De inhoud is voortaan beschikbaar in het Frans en Engels, zowel online als in nieuwsbrieven, met als doel een breed publiek in Luxemburg en de omliggende regio's te bereiken. Delano.lu, sinds 2023 de stem van de Luxemburgse financiële en expatgemeenschappen, blijft zich ontwikkelen als een essentiële platform binnen het Paperjam+Delano-ecosysteem, en biedt inzichten in politiek, financiën, bedrijven, gemeenschap en lifestyle.

Als gevolg van deze veranderingen zal het magazine Delano begin 2025 ophouden te bestaan als onafhankelijke publicatie. Belangrijke rubrieken zoals de Investors Guide en Expat Guide worden in Paperjam als regelmatige bijlagen geïntegreerd. De Engelstalige redactie zal de financiële actualiteit binnen de tweetalige strategie blijven behandelen. Interviews en gesprekken zullen in hun oorspronkelijke taal in de gedrukte editie verschijnen om de authenticiteit te vrijwaren en een getrouwe leeservaring te bieden.

Het zakelijke netwerk Paperjam+Delano Business Club wordt geherlanceerd onder de naam Paperjam Club, en de vernieuwde zakelijke gids luistert voortaan naar de naam Paperjam Bible. Paperjam Next, een platform gericht op sociale netwerken, zal, om een jong professioneel publiek te bereiken, via TikTok en Instagram inhoud verspreiden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Mark Daemen
Mark Daemen
Director Strategy, Innovation and Partnerships bij Roularta Media Group
In drie woorden: nieuwsgierig - geestig - (zelf)relativerend
cup of coffee
Niet ;-) Mijn portie caffeine komt uit Zero's van Pepsi en Coca-Cola.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever