Trustmedia introduceert sponsoring text-to-speech De Tijd | L’Echo

luistertijd/ article à écouter

Op 28 oktober 2024 heeft mediagroep Mediafin zijn audioaanbod uitgebreid met een gloednieuwe text-to-speech functionaliteit: ‘Luistertijd’ voor De Tijd en ‘Articles à écouter’ voor L’Echo.

Daarmee kunnen lezers dagelijks geselecteerde nieuwsartikelen in audioformaat beluisteren. De innovatie zet geschreven tekst om in gesproken audio en speelt in op de groeiende vraag naar audiocontent. Meteen wordt op het bestaande podcastaanbod een waardevolle aanvulling geboden.

De redactie selecteert elke werkdag om 16.00 uur de belangrijkste verhalen, die beschikbaar worden gesteld via tijd.be, lecho.be, CarPlay en de apps van De Tijd | L’Echo. Tot eind 2024 zijn de audioverhalen gratis toegankelijk voor zowel abonnees als niet-abonnees.

Trustmedia, de reclameregie van Mediafin, biedt voor deze text-to-speech functionaliteit exclusieve sponsoringsmogelijkheden. Net zoals bij de podcasts ‘De 7’ en ‘Le Brief’ kunnen bedrijven deze dienst maandelijks exclusief sponsoren. Partner Bank Van Breda bijt tot eind december 2024 de spits af.

Alle info op Retrievermedia.be

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever